Jak propagovat internetový obchod a zvýšit mu konverze? Modrý duch přináší 5 tipů na knihy, ve kterých najdete moudra o marketingu i vizuálním stylu pro váš online byznys.
Komplexní průvodce internetovým marketingem se dotýká všech podstatných témat, se kterými se při propagaci svého e-shopu setkáte. Od vyhledávačů po PPC reklamy, od nastavení marketingové komunikace po analýzu vaší snahy v Google Analytics. Ačkoliv většinu oblastí autor nerozebere úplně do hloubky, dokáže vás dobře seznámit se základními principy marketingu a jejich adaptací v digitálním světě. Jak sám píše v úvodu, kniha je zbytečná pro ty, kteří nechtějí mít s internetem nic společného, stejně jako pro špičkové on-line marketingové profesionály. Pokud ani do jedné z těchto skupin nespadáte, neváhejte po Internetovém marketingu sáhnout.
Studovat svazky o marketingu není nic pro vás? Svěřte svou propagaci týmu Modrého ducha.
Obsahový marketing je z dlouhodobého hlediska účinnější než jakákoliv placená on-line reklama. Alespoň to tvrdí autoři této knihy s tím, že psaní blogu nebo vhodná SEO optimalizace časem přivádějí více potenciálních zákazníků za méně nákladů. Díky příručce se naučíte tvořit persony, volit tón komunikace a postupně budovat obsah, který vás odliší od konkurence. Kniha Obsahový marketing se zabývá možnostmi propagace článků i vyhodnocováním celkových přínosů. Při tvorbě obsahu totiž platí, že pouze trpělivost přináší ovoce.
Krmit on-line prostředí obsahem ještě neznamená, že byste si za každou cenu museli platit nespolehlivého podivína pracujícího výhradně z pláže. Že nejlepším copywriterem pro váš web jste vy, vám dokáže Pavel Šenkapoun, který se v řemesle reklamní textařiny řadí mezi českou špičku. Na stránkách příručky webcopywritingu vám vysvětlí základní specifika psaní na web i budování vlastní značky. Hlavně ale na několika příkladech ukáže, jak může sám podnikatel předčit leckterého copywriterského profíka. Napsat si texty na své stránky totiž někdy dovede i internetová lama – stačí jen trochu odhodlání a Šenkapounův Webcopywriting pro samouky v knihovničce.
Nejen prostřednictvím textů e-shop komunikuje se svými zákazníky. Vhodně zvolený vizuální styl dává všem najevo, že ve vašem podnikání funguje také vše ostatní. Právě jednotnou firemní identitou se zabývá tato publikace. I když se asi do grafického návrhu dobrého loga nebo webového obsahu nepustíte sami, menší rozhled neuškodí – už jen proto, aby se vám lépe komunikovalo s grafickým studiem, kterému tvorbu svěříte. Kniha Logo & Corporate Identity je postavená na bohatých obrazových ukázkách doplněných o texty dvou odborníků s letitou praxí.
Dynamické reklamy vám na Facebooku umožní ukazovat každému uživateli jen takový reklamní obsah, který ho s určitou jistotou bude zajímat. Díky tomu se takový způsob propagace eshopu řadí mezi ty nejefektivnější. Zároveň ale patří k těm nejsložitějším, s čímž by vám měla pomoct útlá knížka Dynamické reklamy krok za krokem. Na 70 stranách vás provede jednotlivými fázemi k finálnímu nastavení kampaně včetně základních postupů s kódy a skripty, které sami zvládnete obstarat. Jen si dejte pozor, abyste se ke knize stihli dostat dřív, než dynamické reklamy zastarají. Stejně jako všechno ostatní na nejpopulárnější sociální síti se totiž vyvíjejí poněkud dynamicky.
Praktický
Inspirující
Zábavný
Nic moc