V roce 2017 jsme pro naše zákazníky zpracovali několik kouzelných projektů. Podívejte se, na kterých 5 webů jsme úplně nejpyšnější.
Uživatelsky nejjednodušší vyhledávač a srovnávač zboží na českém internetu – to je Srovnání Cen, které hlavně v mobilním telefonu těžko hledá konkurenci. Přehledně řazené kategorie a okamžité napojení na eshopy včetně hodnocení zákazníků dělá tento projekt neocenitelným pomocníkem při nákupu jakýchkoliv produktů.
Web www.srovnanicen.cz je zatím nejviditelnějším výsledkem naší dlouhodobé spolupráce s Heurekou. Celý náš tým se jako jeden duch podílel na kompletním návrhu a tvorbě on-line aplikace, díky které jsme naše hranice posunuli zase o kus dál. Mimo jiné se nám podařilo vylepšit i své metody agilního vývoje.
Líbí se vám práce BlueGhost za rok 2017? Přidejte se ke spokojeným klientům Modrého ducha.
Najít nejbližší Šalandu a ukázat aktuální nabídku dobrého jídla i piva jako křen – nejen to umí stránky restaurací pivovaru Krušovice. Krušovická Šalanda je franšízový koncept se specifickým duchem, který náš autorský tým inspiroval k webu ve zlatavých barvách pivního moku.
Na www.restauracesalanda.cz vás kromě prezentace jednotlivých podniků čeká také přehlídka několika pivních druhů nebo představení myšlenky Krušovické Šalandy. Web odvádí královskou službu hostům i samotným restauratérům – kromě skvělé formy propagace také chytrým systémem přípravy jídelních lístků.
Sdílej prostor je aplikace, která v podobné míře dosud nemá obdoby. Služba zaměřená na nabízení a využívání bytových i nebytových prostor citlivě ladí realitní trh na notu sdílené ekonomiky. Potenciálním hostům stačí vybrat, zda mají zájem například o místo pro práci na několik hodin denně nebo třeba jen k občasnému víkendovému odpočinku či volnočasovým aktivitám.
Pozadí systému zdobí plně automatizovaná fakturace, rezervační a platební systém nebo real-time interní chat na bázi klasického messengeru. Modrý duch si na projektu www.sdilejprostor.cz dokázal, že se umí postavit čelem i k věcem, které dosud nikdo jiný nedělal.
Instantní fotoaparáty Instax od Fujifilmu jsou trendem, který si zaslouží trendy prezentaci. Pro tým Modrého ducha byla tahle práce možností postavit skvělý prodejní web a přitom věrně respektovat vizuální výraz značky. Klientovi jsme mimo jiné na jeho přání umožnili spravovat skladové evidence společné s jeho dalším internetovým obchodem.
Návštěvníkům eshopu www.instaxstore.cz stačí intuitivně vybrat, který typ moderního Polaroidu je nejvíc láká. Nákup v příjemném prostředí decentně laděného katalogu je pak už jen otázkou několika mála kroků.
Již šestým rokem rozběhla Heureka předvánoční akci, která s každým dalším ročníkem sklízí větší úspěch. Letos se rozrostla z jednoho na tři dny, zákazníkům ušetřila více než 33 milionů Kč a internetovým obchodům pomohla dosáhnout tržeb přes 592 milionů Kč.
Tým Modrého ducha přetvořil původní statický web www.dendopravyzdarma.cz na atraktivní a přehlednou stránku s dynamickým zobrazováním zapojených eshopů. A jak se vám líbí náš chvátající kurýr na motorce?
Další povedené práce od BlueGhost najdete v našich referencích.
Praktický
Inspirující
Zábavný
Nic moc