Menu

7 důvodů pro mobilní eshop

Modrý duch schromáždil důkazy o tom, že budoucnost on-line prodeje patří mobilním zařízením.

Jak si vede mobilní obchodování na českém internetu?
Jak si vede mobilní obchodování na českém internetu?

Přesná čísla vydají za tisíc slov. Proto se Modrý duch rozhodl shromáždit a publikovat data o mobilním internetovém obchodování v ČR v roce 2017. Pro studii byla využita data z vlastního průzkumu BlueGhost a výsledky ze zdrojů Heureka.cz a Google Consumer Barometer.

1) Podíl on-line prodejců s mobilním e-shopem v roce 2017

Podíl on-line prodejců s mobilním e-shopem

2) Podíl návštěv z mobilů v českých internetových obchodech

Podíl návštěv z mobilů v českých internetových obchodech

3) Podíl českých e-shopů s reponzivní nebo mobilní verzí

Podíl českých e-shopů s reponzivní nebo mobilní verzí

4) Podíl lidí v ČR používajících chytrý telefon

Podíl lidí v ČR používajících chytrý telefon

5) Podíl lidí v ČR používajících pro web primárně chytrý telefon

Podíl lidí v ČR používajících pro web primárně chytrý telefon

6) Podíl uživatelů smartphone, kteří na něm hledají prvotní inspiraci pro nákup

Podíl uživatelů smartphone, kteří na něm hledají prvotní inspiraci pro nákup

7) Podíl uživatelů smartphone, kteří na něm porovnávají nabídky produktů

Podíl uživatelů smartphone, kteří na něm porovnávají nabídky produktů

Jak se vám článek líbil?

0

Praktický

0

Inspirující

0

Zábavný

0

Nic moc

Pojďme vytvořit skvělý produkt

Domluvme si schůzku. Chcete si nejprve utřídit myšlenky? Navrhněte si zadání nanečisto s AI asistentem.