Menu

Tip: Co dělat, když aplikace či web neplní očekávání?

Nechali jste si postavit web či appku, ale pořád nějak neplní vaše očekávání a lámete si hlavu, na co se zaměřit? Mrkněte na tip Jirky Hochmana, šéfa mediálního týmu BlueGhostu, který vám s tím pomůže.

Definujte si, v čem je vlastně problém

Většinou jde o to, že na web či do aplikace chodí málo návštěvníků. Případně  jich tam chodí hodně, ale naopak nepodnikají akci, kterou si přejete. Co s tím?  

Při malé návštěvnosti se zaměřte na propagaci. Vytvořte si marketingovou strategii, zmapujte si touchpointy se svými klienty a podpořte svou dohledávatelnost. 

Využijte efektivní framework

Při malém konverzním poměru je dobré zaměřit se například na framework HLEDEJ–NAJDI–OPRAV. To znamená:

  • Zmapování uživatelské cesty, třeba pomocíGoogle Analytics
  • Zjištění, kde konkrétně se uživatelé ztrácejí, a to například přes nástroj Hotjar
  • Oprava problematických míst

Abyste šli klientům naproti, může vám pomoci také uživatelský výzkum či stanovení cílů, které zmiňuje Lukáš Pilka v tomto tipu. A zapojit můžete také human-centered design

U e-shopů může hrát roli také samotný produkt

Někdy je problém samotný produkt, se kterým nepomůže ani nejlepší strategie či optimalizace. Pokud tedy máte e-shop, zaměřte na se to, zda máte dobře nastavenou cenu a zda je produkt opravdu vzhledem ke kvalitě a podstatě konkurenceschopný. 

Jak se vám článek líbil?

1

Praktický

1

Inspirující

1

Zábavný

1

Nic moc

Pojďme vytvořit skvělý produkt

Domluvme si schůzku. Chcete si nejprve utřídit myšlenky? Navrhněte si zadání nanečisto s AI asistentem.