Nechali jste si postavit web či appku, ale pořád nějak neplní vaše očekávání a lámete si hlavu, na co se zaměřit? Mrkněte na tip Jirky Hochmana, šéfa mediálního týmu BlueGhostu, který vám s tím pomůže.
Většinou jde o to, že na web či do aplikace chodí málo návštěvníků. Případně jich tam chodí hodně, ale naopak nepodnikají akci, kterou si přejete. Co s tím?
Při malé návštěvnosti se zaměřte na propagaci. Vytvořte si marketingovou strategii, zmapujte si touchpointy se svými klienty a podpořte svou dohledávatelnost.
Neplní aplikace vaše očekávání? Modrý duch vám pomůže to zlepšit!
Při malém konverzním poměru je dobré zaměřit se například na framework HLEDEJ–NAJDI–OPRAV. To znamená:
Abyste šli klientům naproti, může vám pomoci také uživatelský výzkum či stanovení cílů, které zmiňuje Lukáš Pilka v tomto tipu. A zapojit můžete také human-centered design.
Někdy je problém samotný produkt, se kterým nepomůže ani nejlepší strategie či optimalizace. Pokud tedy máte e-shop, zaměřte na se to, zda máte dobře nastavenou cenu a zda je produkt opravdu vzhledem ke kvalitě a podstatě konkurenceschopný.
Praktický
Inspirující
Zábavný
Nic moc