Co je na Apple Vision Pro tak přelomové? Jak se pracovní prostředí i zábava mění oproti tomu, co známe z VR headsetů? A kam vývoj může směřovat? V nové epizodě podcastu BlueGhost odpovídají průmyslový a produktový designer Jakub Stedina a zakladatel Brainz Studios Robin Pultera.
Všechno, co jste chtěli vědět o Apple Vision Pro, ale báli jste se zeptat? Ano, tahle epizoda podcastu BlueGhost Update je spíš takový geek club...
"Asi to vynecháme, ale zajímavé téma je porno, které by konečně mohlo být dobré," odstartoval debatu průmyslový designér Jakub Stedina.
Robin Pultera, zakladatel Brainz Studios, Apple Vision Pro přinesl na natáčení. Lukáš s Mikym tak měli unikátní šanci si nové VR brýle vyzkoušet a rovnou předat své zkušenosti. "Obecně se tady v Updatu přikláníme k výzvě sanfranciské policie: Nepoužívejte jakýkoliv headset při řízení auta, ani při přecházení ulice," varuje Lukáš.
"Jedna z věcí, která mně ohromila, je ten úplně jiný přístup k uživatelskému zážitku, oproti jiným headsetům," říká Robin Pultera. "Třeba Meta Quest jsou brýle, do kterých si lidi chodí zahrát svoji oblíbenou hru - třeba Beat Saber. Ale tráví tam minimum času v tom uživatelském rozhraní. Neznám moc lidí, kteří by si na Questu pouštěli filmy nebo otevřeli prohlížeč. A tohle se Applu podařilo skoro dokonale."
Více si poslechněte v nové epizodě BlueGhost Update.
Praktický
Inspirující
Zábavný
Nic moc