Když zakryjete logo libovolné známé značky, co všechno na vás bude působit? Jinými slovy co všechno tvoří brand? V novém díle BlueGhost Update odpovídá brandová a marketingová manažerka Margarita Fries.
"Značka je doručitelné vyznění," vysvětluje v novém Updatu Margarita Fries. "Je to kontext, který chceme zákazníkům dát - jakým způsobem by měli interpretovat to, co děláme, kdo jsme a co tvoříme."
A jak se pozná silná značka? "Když ta firma není schopná fungovat bez svého zakladatele, stojí jen na něm, je to špatně," vypočítává Margarita. "A jakmile nemá konsolidované vizuální podklady, je to taky špatné."
"Lidi často říkají 'Konkurenci neřešíme, to co děláme, děláme dobře a tak dál. Ti lidi, pro které to děláme, ale potřebují trochu větší kontext'," říká Margarita. To je podle ní ale chyba. Analýza konkurence je podle ní velmi důležitá, v neposlední řadě i z hlediska viuzální identity. Pokud vytvoříte jen další modré logo, které mají i všechny ostatní firmy, jen těžko mezi nimi prorazíte.
Více si poslechněte v nové epizodě BlueGhost Update.
Praktický
Inspirující
Zábavný
Nic moc