Menu

Update: Logo není všechno. Jak vytvořit značku, která přetrvá?

Když zakryjete logo libovolné známé značky, co všechno na vás bude působit? Jinými slovy co všechno tvoří brand? V novém díle BlueGhost Update odpovídá brandová a marketingová manažerka Margarita Fries.

Update: Logo není všechno. Jak vytvořit značku, která přetrvá?

Nalaďte si Update každých 14 dní:

"Značka je doručitelné vyznění," vysvětluje v novém Updatu Margarita Fries. "Je to kontext, který chceme zákazníkům dát - jakým způsobem by měli interpretovat to, co děláme, kdo jsme a co tvoříme."

A jak se pozná silná značka? "Když ta firma není schopná fungovat bez svého zakladatele, stojí jen na něm, je to špatně," vypočítává Margarita. "A jakmile nemá konsolidované vizuální podklady, je to taky špatné."

Značka, která vydrží sto let? S "trendy" unifikovanou barvou jen těžko...

"Lidi často říkají 'Konkurenci neřešíme, to co děláme, děláme dobře a tak dál. Ti lidi, pro které to děláme, ale potřebují trochu větší kontext'," říká Margarita. To je podle ní ale chyba. Analýza konkurence je podle ní velmi důležitá, v neposlední řadě i z hlediska viuzální identity. Pokud vytvoříte jen další modré logo, které mají i všechny ostatní firmy, jen těžko mezi nimi prorazíte.

Více si poslechněte v nové epizodě BlueGhost Update.

Jak se vám článek líbil?

1

Praktický

0

Inspirující

0

Zábavný

0

Nic moc

Pojďme vytvořit skvělý produkt

Domluvme si schůzku. Chcete si nejprve utřídit myšlenky? Navrhněte si zadání nanečisto s AI asistentem.