Vyvinuto pro nejsilnější mediální dům v Česku: 4 srovnávače rychlé jako Blesk.
Czech News Center je jedno z největších vydavatelství s nejvyšším počtem čtenářů na českém trhu. BlueGhost pro ně zajistil technické řešení srovnávačů zboží Zbozi.zive.cz, Zbozi.blesk.cz, Zbozi.auto.cz a Zbozi.dama.cz.
CNC provozuje magazíny Zive.cz, Auto.cz, Blesk.cz, Dama.cz. Cílem projektu bylo vytvořit související webové portály, kde se prolíná a tematicky propojuje e-commerce, bazarový a redakční obsah.
Návštěvníci si tak na jednom místě mohou porovnat nejlepší ceny vybraných produktů, prohlédnout bazarové alternativy a přečíst si profesionální recenze od CNC redaktorů.
Zvolilo se řešení pomocí segmentových srovnávačů, které se specializují vždy jen na jedno tematické zaměření zboží. Například Zboží Živě je ideální místo pro výběr drobné elektroniky, zatímco na Zboží Auto si přijdou na své zájemci o auto-moto.
Díky segmentaci lze na srovnávače lépe doručovat i další tématický obsah, jako například články související s daným odvětvím a bazarové alternativy nabídky.
Projekt disponuje promyšleným technickým provedením. Každý srovnávač je samostatná aplikace získávající potřebná data z různých zdrojů. Primární zdroj dat je aplikace CNC admin, kde je implementováno REST API a administrační rozhraní pro správu lokálních dat. CNC admin funguje jako most mezi srovnávači a produktovými daty Heureky, na kterou jsou srovnávače napojené.