A to jak na e-shopech, tak prodejnách všech partnerských dodavatelů. Na dvě kliknutí si mohou vybraný materiál hromadně přidat do košíku a objednat díky tzv. „Engine“, technologickému řešení, které propojuje kalkulátor a partnerské e-shopy třetích stran.
Uživatům je tak umožněno seznam zboží jednoduše objednat u vybraného dodavatele, a to buď na e-shopu, anebo klasicky e-mailem na pobočce některých stavebnin.
Engine funguje tak, že synchronizuje všechny produkty partnerů a partnerských e-shopů. Zároveň hlídá konverze vykonané koncovými uživateli, kteří kalkulátor využili. Uživatelům zobrazí nejen seznam zboží a dodavatelů, ale zároveň ukáže mapu s umístěním jednotlivých poboček a výdejen, kde si zákazníci mohou zboží vyzvednout. V seznamu je současně vidět, kdo z dodavatelů má zboží skladem. To znamená, že zákazník si vybírá stavebniny nejen podle lokace, ale také podle toho, jestli na dané pobočce nebo e-shopu mají k dostání všechno zboží, které zákazník na svoji stavbu potřebuje.
Javascriptovou knihovnu využívají partneři Saint-Gobainu ve svých kalkulátorech. Javascriptová knihovna je vložena do posledního kroku kalkulátoru, kde zobrazuje partnerské obchody Saint-Gobainu. Pokud se jedná o e-shop a zboží je skladem, umožní si ho automaticky přidat do košíku. Ačkoliv se jedná o jedno řešení, poslední krok kalkulátoru, který BlueGhost vyvíjel, dodržuje pro každého dodavatele jeho vizuální styl. Propojení kalkulátoru s Engine je pro každého partnera unikátní.
Z toho důvodu bylo klíčové pečlivě sladit práci BlueGhostu s ostatními vývojářskými týmy na straně partnerských společností klienta. Do Engine bylo nutné na jedné straně napojit produkty se všemi variantami (více než 10 000 položek), na druhé straně je synchronizovat s feedy dodavatelů, aby bylo možné zjišťovat skladovost.
Sladit data bylo náročným úkolem, jelikož každý e-shop pracuje se stavebním materiálem jiným způsobem. Jiná balení, kusy a množství, vše bylo třeba sjednotit, aby data na straně e-shopů i na straně kalkulátoru reálně odpovídala tomu, co uživatelé poptávají. Na obou stranách probíhaly úpravy aplikací a datové struktury, aby bylo možné vše propojit. BlueGhost nad rámec vlastního vývoje koordinoval spolupráci mezi týmy tak, aby výsledek splnil cíle i očekávání.
1. Zjednodušení nákupu. Uživatelé nemusejí vyhledávat a vkládat do košíku nakonfigurované produkty z mnoha e-shopů, ale díky technickému řešení od BlueGhost okamžitě zjistí dostupnost zboží a na dvě kliknutí zahájí odeslání objednávky.
2. Zpřehlednění informací. Informace, kde je produkty možné vyzvednout a zda jsou u vybraného dodavatele skladem, se uživatelé dozví na jednom místě, přímo v košíku bez nutnosti ho opouštět.
3. Řešení také pro dodavatele bez e-shopu. Partnerským dodavatelům, kteří nemají e-shop, se učiněná objednávka zasílá na e-mail zadaný u partnera v administraci.
4. . Tým BlueGhostu vytvořil koncept, ve kterém navrhl nový možný vzhled kalkulačky, který by ještě více napomohl k lepší a srozumitelnější uživatelské cestě.