Veronika Štefková, referentka komunikace SFŽP
Práce v 5 krocích: uživatelské analýzy, funkční specifikace, samotného sepsání zadání pro dodavatele, vyhodnocení nabídek veřejné zakázky a technického dozoru – na realizaci výběrového řízení jsme si dali opravdu záležet.
Modrý duch provedl vlastní výzkum mezi uživateli webu, aby jim výsledný projekt vyhovoval. Pro každý web poté vytvořil speciální persony – typické uživatele, kterým tyto webové stránky slouží a přizpůsobujeme jim obsah i ovládání.
Součástí požadované specifikace je i integrovaný redakční systém, který administrátorům umožňuje spravovat obsah webu z jednoho místa.
Společně se zadáním byla vytvořena hodnoticí kritéria pro výběr vítěze, aby bylo rozhodování spravedlivé a transparentní. Modrý duch také zajistil, aby klient nebyl závislý na jediném dodavateli a neplatil zbytečně vysoké poplatky za poskytované internetové služby.